مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 06:402018-07-17پزشكي

هیس؛ به کسی نگو آبروریزی میشه!


کودک آزاری شامل رفتارهای جسمی و روحی است که توسط دیگران(اغلب بزرگسالان) صورت می گیرد و به نوعی به سلامت کودکان آسیب می زند؛ هر چند طی چند سال اخیر حساسیت خانواده ها و مسئولین در ارتباط با این مساله افزایش یافته ولی هنوز هم خط قرمزهای زیادی در مسیر .

- کودک آزاری شامل رفتارهای جسمی و روحی است که توسط دیگران(اغلب بزرگسالان) صورت می گیرد و به نوعی به سلامت کودکان آسیب می زند؛ هر چند طی چند سال اخیر حساسیت خانواده ها و مسئولین در ارتباط با این مساله افزایش یافته ولی هنوز هم خط قرمزهای زیادی در مسیر روشنگری و آموزش در این خصوص وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، بسیاری از خانواده های ایرانی در پوشش شرم و حیا حاضر نیستند با آموزش و آگاه سازی مناسب، فرزندان خود را در مقابل کودک آزاری بیمه کنند؛ اغلب کودکان ما برای مراقبت از خود آموزش ندیده اند و پدر مادرها هم از بیان واقعیت ها به آنان سر باز می زنند.

واقعا معلوم نیست چرا در جامعه ای که عده زیادی به راحتی دروغ می گویند، دزدی می کنند و هیچ ابایی از این رفتارها ندارند، شفاف سازی درباره کودک آزاری به اندازه شکستن شاخ غول دشوار است؟ طی چند سال اخیر شاهد انتشار اخبار و آمارهای ضد و نقیضی درباره کودک آزاری در گوشه و کنار کشور بوده ایم؛ اخباری که برای مدتی به دغدغه عمومی تبدیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیس؛ به کسی نگو آبروریزی میشه!

هیس؛ به کسی نگو آبروریزی میشه!