مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 00:212018-07-16بين الملل

آخرین تحولات «الحدیده»؛ از حملات کور ائتلاف سعودی تا عملیات دقیق یگان پهپادی یمن


ائتلاف سعودی سلسلسه حملات کوری را روز دوشنبه در منطقه «زبید» استان الحدیده انجام داد و همزمان یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله با انجام حملات دقیق، - از حملات کور ائتلاف سعودی تا عملیات دقیق یگان پهپادی یمن ائتلاف سعودی سلسلسه حملات کوری را روز دوشنبه در منطقه زبید استان الحدیده انجام داد و همزمان یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله با انجام حملات دقیق، مواضع شبه نظامیان ائتلاف در ساحل غربی را هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حملات ائتلاف متجاوز سعودی به استان و بندر الحدیده از تاریخ 23 خردادماه شروع شده است و با وجود وساطت های بین المللی همچنان ادامه دارد.

نیروهای یمنی برای پاسخ به تجاوزات بی وقفه ائتلاف سعودی علیه الحدیده، دست به عملیات منحصر به فردی زده اند که محدود به نیروی زمینی ارتش یمن و انصارالله نمی شود، بلکه با تشکیل یگان مشترک پهپادی-موشکی عملیات دقیقی را پس از شناسایی مواضع شبه نظامیان در الحدیده انجام می دهند.

اما یمنی ها در الحدیده نه تنها در نبرد میدانی، بلکه در عملیات هوایی هم دست برتر را دارند که دلیل آن به همین عملیات دقیق ارتش یمن و انصارالله در حمله به مواضع نظامی دشمن و حملات کورکورانه ائتلاف ضد یمنی به سرکردگی سعودی ها در مناطق مسکونی یمن مانند الحدیده بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات «الحدیده»؛ از حملات کور ائتلاف سعودی تا عملیات دقیق یگان پهپادی یمن

آخرین تحولات «الحدیده»؛ از حملات کور ائتلاف سعودی تا عملیات دقیق یگان پهپادی یمن