مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 23:062018-07-16سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته


مریم رجوی به دام کلاه سفیدها افتاد، افشاگری عضو حزب مشارکت در مورد ارتباط سری امیرانتظام با آمریکا، جنجالی ترین پرونده های رد صلاحیت نمایندگان در مستند خیلی محرمانه، - موافقت با پرداخت 3 میلیون یورو ارز دولتی به پدر داماد روحانی و تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور پربیننده ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

پربیننده ترین اخبار گاهی پیش می آید برای شکار و ضربه به یک دشمن روزها منتظر می مانم و از دور به رصد و شناسایی سوژه می پردازم و پس از آن در فرصتی مناسب، ضربه نهایی را به دشمن می زنم.

فیلم/ افشاگری عضو حزب مشارکت در مورد ارتباط سری امیرانتظام با آمریکا" همزمان با درگذشت عباس امیرانتظام، برخی جریانات سیاسی داخلی و خارجی تلاش کردند با کتمان واقعیت و تهییج احساسات مخاطبان شان، ماجرای جاسوسی امیرانتظام را وارونه جلوه دهند .

یکی از بستگان رییس جمهور گفت: برای دریافت مبلغ 3 میلیون و 300 هزار یورو به نرخ دولتی، پول واریز کردم که تاکنون مبلغ 2 میلیون یورو آن را داده اند.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور " رهبر انقلاب: با متخلفان در هر سطحی برخورد کنید؛ پرداخت ارز مسافرتی را متوقف کنید؛ مردان کاراته ایران قهرمان آسیا؛ صنعت خودرو منابع کشور را هدر می دهد و جام روی کاکل خروس ها؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته