مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 22:512018-07-16بين الملل

سلسله حملات پهپادی یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی


یگان پهپادی ارتش یمن و انصارالله امروز سلسله حملاتی را علیه شبه نظامیان ائتلاف سعودی در سواحل غربی این کشور انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان پهپادی موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز دوشنبه سلسله حملاتی را به سمت پایگاه های شبه نظامیان ائتلاف سعودی در سواحل غربی یمن انجام داد.

یک منبع نظامی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که پهپاد های یمنی امروز دوشنبه پادگان ها و پایگاه های جدید ائتلاف را در غرب یمن منهدم کردند.

شبکه خبری المسیره به نقل از منبع نظامی خبر داد که در این حملات هوایی، مهمات و ادوات نظامی مزدوران در ساحل غربی یمن بمباران شده است.

توان عملیات های پهپادی-موشکی ارتش یمن در اواخر سال 1395 پس از ساخت و رونمایی پهپاد تهاجمی قاصف -1 افزایش پیدا کرده است و هدف قرار گرفتن فرودگاه ابها عربستان در تاریخ 11 آوریل سال جاری میلادی توسط پهپاد های یمن گواه بر صدق این ادعا است.

نیرو های یمنی آوریل (خرداد) گذشته با اجرای عملیات پهپادی، فرودگاه اب ها در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند که این مساله موجب نگرانی مسئولان فرودگاه شده است؛ به گونه ای که مسئولان پروازی فرودگاه اب ها از ترس عملیات مشترک موشکی و پهپادی، مجبور به لغو پرواز های خود و انتقال مسیر پرواز ها به فرودگاه ‏های ریاض، جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله حملات پهپادی یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی

سلسله حملات پهپادی یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی