مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 22:062018-07-16سياسي

شوراها قدرت خود را باور داشته باشند/ آموزش شوراها در اولویت قرار گیرد


رییس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه شوراها باید قدرت خود را باور داشته باشند، گفت: آموزش شوراها باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، الهام فخاری عصر امروز در نشست شورای اسلامی استان تهران که به میزبانی شهرستان دماوند در سالن نشست های فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور مدیران اجرایی به خصوص برای پیگیری امور، لازم و پیش برنده موضوعات است.

وی با بیان اینکه باید به چند محور اساسی اشاره شود، افزود: یکی بحث فقدان سیاست های حمایتی و تشویقی زندگی روستایی ایرانی است؛ روستاهای استان تهران به دلیل نزدیکی با شهر تهران ماهیت زندگی روستایی دارند، اما کارکرد و فرآینده های زیستی ندارند.

رییس شورای اسلامی استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز دماوند زیستگاه و الگوی زندگی روستایی ایرانی را تجربه می کند و پیگیری می کنیم تا روستاها از طرح رسا برای توانمندی خود و احیای زندگی روستایی در ابعاد مختلف استفاده کنند.

فخاری با اشاره به اینکه باید از فرصت حضور الویری در ریاست شورای عالی استان ها و دیگر نمایندگان استان تهران در این شورا بهره کافی را ببریم، تصریح کرد: نقش استان تهران نسبت به سایر استان های کشور متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها قدرت خود را باور داشته باشند/ آموزش شوراها در اولویت قرار گیرد

شوراها قدرت خود را باور داشته باشند/ آموزش شوراها در اولویت قرار گیرد