مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 20:052018-07-16سياسي

هدف از اعمال فشار بر ایران و لبنان، اعمال سلطه بر تهران و بیروت است


دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان، عصر امروز با جبران باسیل وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جابری انصاری در این دیدار با اشاره به ملاقات های امروز خود با رییس جمهور و رییس مجلس لبنان و تشریح هدف از سفر برای انتقال پیام رییس جمهور کشورمان به همتای لبنانی خود اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران موفقیت تلاش های مشترک خود با شرکای برجام برای حفظ این توافق چندجانبه بین المللی و بهره برداری کامل ایران از منافع آن را موفقیتی برای همه کشورهای منطقه و جهان در مقابله با سیاست یکجانبه گرایی آمریکا می داند.

جبران باسیل وزیر خارجه لبنان نیز در این دیدار با اشاره به فشارهایی که به کشورهای منطقه از جمله ایران و لبنان وارد می شود، تاکید کرد: هدف از این فشارها اعمال سلطه بر ما است.

وزیر خارجه لبنان با اشاره به پیروزی های لبنان بر اسراییل در سال های 2000 و 2006 میلادی و پیروزی بر جریان تروریسم تکفیری که اسراییل بیشترین بهره برداری را از وجود آن داشته است، تاکید کرد: کشورهای منطقه در این شرایط می بایست در کنار یکدیگر و در مقابل دشمنی ها ایستادگی کنند.

یادآور می شود جابری انصاری در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از تلاش های کشورمان برای حل سیاسی بحران سوریه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از اعمال فشار بر ایران و لبنان، اعمال سلطه بر تهران و بیروت است

هدف از اعمال فشار بر ایران و لبنان، اعمال سلطه بر تهران و بیروت است