مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 18:262018-07-16اجتماعي

اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس


مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس در سطح استان ها و مناطق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، علیرضا کمریی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فصل ثبت نام مدارس، اظهار کرد: از امروز تیم اعزامی 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت نام دانش آموزان در سطح استان ها و مناطق آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به ارسال دستورالعمل اجرایی تشکیل ستاد های نظارت بر حقوق والدین و دانش آموزان گفت: این دستورالعمل به استان ها، ادارات، مناطق و مدارس ارسال شده است و بر اساس این دستورالعمل از تمامی مدیران مدارس و ادارات انتظار داریم که در راستای عمل به مفاد این دستورالعمل از هرگونه اقدامی که سبب تضعیف حقوق والدین و دانش آموزان می شود و بدبینی، سوءظن و بی اعتمادی مردم به نظام آموزشی را ایجاد و یا گسترش می دهد، جلوگیری کنند.

کمریی در ادامه افزود: تیم های نظارت میدانی حوزه ستادی با بهره گیری از ظرفیت معاونت ها و سازمان های خود امروز از ساعت 7:30 نظارت میدانی بر فرایند ثبت نام را آغاز کرده است و در دو هفته گذشته در 4 مرحله تیم های نظارتی به منظور نظارت و اقدامات اصلاحی در فرایند ثبت نام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس

اعزام تیم 60 نفره برای نظارت بر صحت فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس