مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 18:202018-07-16ورزشي

بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از اردوی تیم ملی واترپلو


مسعود سلطانی فر و سید رضا صالحی امیری عصر امروز (دوشنبه 25 تیر) از اردوی آماده سازی تیم ملی واترپلو برای بازیهای آسیایی جاکارتا، بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در ادامه روند بازدیدهای خود از اردوهای آماده سازی تیم های ملی اعزامی ایران به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، عصر امروز از اردوی تیم ملی واترپلوی ایران بازدید کردند.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی نیز در این بازدید همراه وزیر و رییس کمیته ملی المپیک بود و محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو توضیحاتی درباره آماده سازی ملی پوشان داد.

تیم ملی واترپلو آخرین مرحله اردوی تمرینی خود را در تهران و به میزبانی استخر بین المللی 9 دی پیگیری می کند و قرار است بعد از این مرحله برای پشت سر گذاشتن آخرین دور اردوهای خود عازم کشور سنگاپور شود تا پس از یک اردوی مشترک با این تیم، عازم جاکارتا شود.

تیم های ملی شنا و شیرجه ایران نیز برای پیگیری اردوهای خود عازم ترکیه و ایتالیا شده اند که به همین منظور وزیر ورزش تنها برای بازدید از تمرینات تیم ملی واترپلو در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی حاضر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از اردوی تیم ملی واترپلو

بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از اردوی تیم ملی واترپلو