مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 17:212018-07-16سياسي

مطالبه مردم از مسئولان، «صداقت» و «عدالت» است


رییس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم همکاری همه قوا، نهادها و رسانه ها با دولت و همچنین همت مضاعف و تلاش جهادگونه توسط دستگاه های اجرایی، از رسیدگی ویژه به پرونده های مربوط به ارز و سکه و واردات خودرو و موبایل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک ایام ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، هفته کرامت و میلاد مسعود امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، مضاجع مطهر اهل بیت (ع) و بقاع متبرکه امامزادگان در مواطن شریفه از جمله عتبات عالیات، ایران و .

را درهایی به ابواب رحمت الهی توصیف و تصریح کرد: مسلمانان اعم از شیعیان و اهل تسنن در قرون متوالی با توسل به مقام اهل بیت (ع)، راهی به معنویت و نورانیت یافته اند و حوائج خویش را از این گنجینه های نورانی استمداد کرده اند.

هر چه معرفت انسان نسبت به ائمه معصومین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مقامات نورانی آنان بیشتر می شود، رشد و تعالی بیشتری می یابد و قلب او برای دریافت این نورانیت، مستعدتر می شود.

اهل بیت (ع)، ظهور تام حضرت حق در همه عوالم هستند رییس دستگاه قضایی با بیان اینکه اهل بیت (ع) در شراشر عالم وجود، ظهور تام حضرت حق هستند، ادامه داد: اگر به این معنا باور پیدا کنیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم از مسئولان، «صداقت» و «عدالت» است

مطالبه مردم از مسئولان، «صداقت» و «عدالت» است