مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 16:452018-07-16اجتماعي

طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل های حرا در عسلویه اجرایی شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر حفاظت و صیانت از جانواران و گونه های گیاهی در منطقه صنعتی عسلویه گفت: در این راستا برای جلوگیری از انفراض گونه های جانوری و گیاهی، - طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل های حرا در عسلویه اجراء شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین دلشب ظهر امروزدربررسی وضعیت نقاط حفاظت شده عسلویه با حضور مدیرکل بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جایگاه زیست محیطی این منطقه اظهارکرد: بازدید از سرمحیط بانی پارک ملی دریایی نایبند و دیدار با محیط بانان منطقه عسلویه مورد توجه ویژه است.

وی از اجرایی شدن طرح پرورش جبیر در منطقه عسلویه خبرداد و گفت: با هدف حفظ نسل گونه ارزشمند آهوی جبیر، طرح پرورش این گونه در پارک ملی نایبند، در محدوده خشکی با مساحت 100 هکتار اجرایی شده است.

دلشب تاکید کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با توجه به اهمیت این موضوع تمام امکانات خود را برای احیای این گونه رو به انقراض به کار گرفته شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر جنگل های حرا را یکی دیگر ویژگی های منطقه عسلویه دانست و تصریح کرد: پوشش گیاهی در پارک ملی دریایی نایبند بسیار متنوع و این منطقه رویشگاه حرا و برای احیای این گونه گیاه در دریا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل های حرا در عسلویه اجرایی شد

طرح پرورش جبیر و احیاء جنگل های حرا در عسلویه اجرایی شد