مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 16:452018-07-16سياسي

برگزاری چهارمین دوره کنفرانس بین‎المللی پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند


چهارمین دوره کنفرانس بین‎المللی پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند در تاریخ 4 الی 6 دی‎ماه 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر ایسنا در دانشگاه امیرکبیر، دکتر کریم فائز، دبیر کنفرانس بین المللی پردازش سیگنال و سیستم های هوشمند گفت: با توجه به اهمیت رو به رشد سیستم‎های پردازش دیجیتال و کاربردهای روزافزون آنها در زمینه‎های مختلف علمی و صنعتی، قطب علمی سامانه‎های پردازش دیجیتال دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال 1394 اقدام به برگزاری سالانه کنفرانس بین‎المللی پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند نموده است.

این کنفرانس زمینه‎ای برای همفکری و تبادل دانش بیشتر بین محققان و پژوهشگران علمی و فنی در موضوع پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند ایجاد می‎کند.

وی اضافه کرد: دوره‎های اول و دوم این کنفرانس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دوره سوم در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شده است.

پس از برگزاری موفقیت‎آمیز سه دوره قبلی و کسب تجارب ارزشمند، قطب علمی سامانه‎های پردازش دیجیتال تصمیم گرفته است که چهارمین دوره این رویداد مهم علمی را با حضور پرشکوه پژوهشگران گرامی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار نماید.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره محورهای اصلی این کنفرانس بیان کرد: پردازش سیگنال، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین دوره کنفرانس بین‎المللی پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند

برگزاری چهارمین دوره کنفرانس بین‎المللی پردازش سیگنال و سیستم‎های هوشمند