مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:502018-07-16اقتصادي

تنها راه علاج مشکل آب ایذه انتقال آب از سد کارون 3 است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تنها راه علاج مشکلات ایذه طرح انتقال آب از کارون 3 است، گفت: مساله اساسی در بحث تامین آب شرب مورد نیاز مردم در ایذه آن است که این شهرستان مشکل تولید آب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق حقیقی پور در جلسه شورای آب و برق استان که امروز 25تیرماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به مشکلات آب شهرستان ایذه اظهار کرد: مساله اساسی در بحث ایذه آن است که این شهرستان مشکل تولید آب دارد.

وی افزود: برای شهرستانی مانند ایذه که حدود 40 هزار مشترک دارد، باید در حالت نرمال حدود 60 تا 65 هزار متر مکعب آب تولید شود تا بتوان نیاز آبی مردم را تامین کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ادامه داد: با توجه به شرایطی که در شهرستان ایذه وجود دارد، در حال حاضر تولید آب در این شهرستان به حدود 33 هزار متر مکعب در شبانه روز رسیده است و از حالت نرمال فاصله دارد.

حقیقی پور با بیان اینکه سطح آب های زیر زمینی استان افت کرده است، تصریح کرد: در سال 95 مجموع آبدهی چاه های استان 44 هزار متر مکعب در شبانه روز بود اما در فروردین ماه سال 97 این عدد به 30 هزار متر مکعب در شبانه روز کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه تنها راه علاج مشکلات آب ایذه طرح انتقال آب از کارون 3 است، گفت: سازمان آب و برق خوزستان در تاریخ 17 مردادماه نامه ای به ما زد که یک ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه علاج مشکل آب ایذه انتقال آب از سد کارون 3 است

تنها راه علاج مشکل آب ایذه انتقال آب از سد کارون 3 است