مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:362018-07-16دانش

دانشگاه های تبریز و آیدین ترکیه برای تبادل دانشجو رایزنی کردند


رییس دانشگاه تبریز با اشاره به توسعه همکاری های علمی و آموزشی میان ایران و ترکیه، گفت: دانشگاه تبریز و آیدین ترکیه پیرامون تبادل استاد و دانشجو رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، نشست راه های توسعه همکاری های علمی ایران و ترکیه با حضور روسای دانشگاه های سطح یک دو کشور به مدت دو روز در دانشگاه آیدین استانبول با پیگیری های دبیرخانه همکاری های علمی ایران و ترکیه مستقر در دانشگاه تبریز برگزار شد.

محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز با اعلام اینکه در راستای توسعه همکاری های علمی و آموزشی میان دو کشور این نشست برگزار شد گفت: این نشست با محوریت تبادل استاد و دانشجو و برگزاری دوره های مشترک آموزشی و پژوهشی برگزار و طرفین در خصوص راه های ارتقای توان علمی و آموزشی و انجام فعالیت های پژوهشی میان مراکز آموزش عالی دو کشور به رایزنی پرداختند.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به اهداف این نشست نیز افزود: برگزاری جلسات مختلف و معرفی توانمندی ها و خواسته ها برای دستیابی به حوزه های مشترک همکاری های علمی دانشگاه های دو کشور از جمله اهداف این همایش بود.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به مرحله تجاری سازی برخی پروژه های مشترک میان مراکز دانشگاهی ایران و ترکیه اظهار امیدواری کرد که در چارچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های تبریز و آیدین ترکیه برای تبادل دانشجو رایزنی کردند

دانشگاه های تبریز و آیدین ترکیه برای تبادل دانشجو رایزنی کردند