مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:152018-07-16سياسي

شب شعر طنز «گلستانه» برگزار می شود


شب شعر طنز «گلستانه» با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی و حضور شاعران طنزپرداز با نگاه طنز به سوژه ها و مسائل روز جامعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

- شب شعر طنز گلستانه با اجرای ناصر فیض و صابر قدیمی و حضور شاعران طنزپرداز با نگاه طنز به سوژه ها و مسائل روز جامعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، در این شب شعر، ناصر فیض و صابر قدیمی از شاعران طنزپرداز، به عنوان کارشناس مجری حضور دارند و شاعران طنزپرداز مهمان، مصطفی مشایخی، شروین سلیمانی، مهدی فرج الهی و نسیم عرب امیری شعرهای طنز خود را با موضوعات روز جامعه می خوانند.

همچنین اجرای موسیقی زنده توسط مهدی فرج الهی انجام خواهد شد.

در بخش دیگری از این شب شعر طنز، مجری برنامه چند کلمه را برای مخاطبان بیان می کند و از آنان می خواهد که با این کلمات، شعر طنز بسرایند و در انتها به پنج نفر از برندگان این بخش، جوایزی طنزگونه اهدا خواهد شد.

شب شعر طنز گلستانه با حضور جمعی از شاعران و طنزپردازان کشور عصر چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 17:30 در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این شب شعر می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر طنز «گلستانه» برگزار می شود

شب شعر طنز «گلستانه» برگزار می شود