مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:112018-07-16اجتماعي

ورود پیکر 60 شهید دفاع مقدس به تهران


پیکر مطهر 60 شهید تازه تفحص شده که اخیراً از مرز خسروی وارد کشور شده اند، صبح فردا سه شنبه 26 تیرماه 97 وارد معراج شهدای تهران خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ابراهیم رنگین، رییس ستاد معراج شهدای مرکز با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس گفت: پیکر مطهر 60 شهید تازه تفحص شده که اخیراً از مرز خسروی وارد کشور شده اند، صبح فردا سه شنبه 26 تیرماه 97 وارد معراج شهدای تهران خواهند شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا بعد از برگزاری مراسم وداع در شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب راهی تهران شدند تا عملیات های تحصصی شناسایی هویت پیکرها در معراج شهدای تهران صورت بگیرد.

رنگین با اشاره به برنامه زیارت عمومی پیکرهای مطهر شهدا در تهران گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 26 و 27 تیرماه 97 همزمان با ایام مبارک دهه کرامت، عموم مردم تهران می توانند برای زیارت پیکرهای مطهر این شهدا از نماز ظهر تا اذان مغرب به معراج شهدا مراجعه کرده و در حسینیه شهدا با این شهدای تازه تفحص شده تجدید میثاق کنند.

رییس ستاد معراج شهدای مرکز در ادامه تصریح کرد: بعد از برنامه زیارت مردمی شهدا در معراج شهدای تهران، عملیات شناسایی پیکرهای مطهر آغاز خواهد شد و فرآیند نمونه گیری، آزمایش DNA، مراحل ژنتیکی و کارهای کارشناسی در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پیکر 60 شهید دفاع مقدس به تهران

ورود پیکر 60 شهید دفاع مقدس به تهران