مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:052018-07-16فرهنگي

تاکید وزیر فرهنگ بر نقش پیشکسوتان هنرمند در حمایت از کالای ایرانی


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هنرمند با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: اگر پیشکسوتان فرهنگ و هنر به این میدان وارد شوند و فضای اجتماعی را در حمایت از کالای ایرانی قرار دهند قطعا در جامعه تأثیرگذار خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس صالحی دوشنبه 25 تیرماه در حاشیه مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد تیرماه ضمن اینکه تاکید دارد به هیچ سوالی غیرمرتبط با مراسمی که در آن شرکت کرده پاسخ ندهد و به این ترتیب فرصتی درباره طرح سوالاتی همچون بیمه هنرمندان و فیلم های اکران نشده را فراهم نکرد، در سخنانی کوتاه گفت: بسیار خوب است که ما در طول سال مراسمی همچون تجلیل از پیشکسوتان داشته باشیم و هنرمندان را مورد تجلیل قرار دهیم.

پیشکسوتان هنرمند به عنوان پیشتاز حوزه فرهنگی و هنری هستند و ایران نیز به عنوان یک کشور صاحب فرهنگ و هنر در عرصه جهانی شناخته می شود.

این پیشکسوتان کسانی هستند که سهم اصلی را در این امر دارند و اینکه آن ها بتوانند در زندگی جاری و با حیات روزمره و عادی فرهنگ و هنر ما ارتباط دائم داشته باشند، این عرصه می تواند غنی تر شود.

او ادامه داد: حضور یک پیشکسوت می تواند چیزهایی را که برای یک زندگی اجتماعی، مخاطره یا انقطاع نسلی و ارتباطی است، به هم وصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر فرهنگ بر نقش پیشکسوتان هنرمند در حمایت از کالای ایرانی

تاکید وزیر فرهنگ بر نقش پیشکسوتان هنرمند در حمایت از کالای ایرانی