مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 15:002018-07-16سياسي

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 150 تختخوابی رزن تا یک ماه آینده


نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از ساخت بیمارستان 150 تختخوابی رزن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه با 65 میلیارد تومان اعتبار یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن لطفی دوشنبه 25 تیر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان رزن برگزار شد، اظهار کرد: ایران کشوری در حال توسعه است و اکثر کشورهای در حال توسعه چالش ها و موانع خاص خود را دارند اما با وجود تمام چالش ها نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری راه توسعه را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه در زمینه های علمی، فناوری اطلاعات، اقتصادی و عمرانی پیشرفت های زیادی داشتیم، افزود: مطمئنیم با همدلی و وحدت راه توسعه را پیش خواهیم برد.

لطفی با تأکید بر اینکه با حمایت دولت در طول 2 سال دانشکده مدیریت و حسابداری رزن با 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: درمانگاه رزن نیز در کمتر از یکسال و نیم با 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ساخت 30 خانه بهداشت در رزن، خاطرنشان کرد: ساخت 5 باب مدرسه با 4 میلیارد تومان، تخصیص 32 میلیارد تومان برای راه های رزن، 15 میلیارد تومان برای آب شرب رزن، 10 میلیارد تومان برای عمران و آبادانی روستاها و 10 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 150 تختخوابی رزن تا یک ماه آینده

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 150 تختخوابی رزن تا یک ماه آینده