مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:562018-07-16دانش

معاون آموزشی وزارت علوم با روسای دانشگاه های چهار محال بختیاری دیدار می کند


معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بازدید از مراکز آموزش عالی چهار محال و بختیاری در نشستی با روسای دانشگاه های این استان دیدرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی و امور مجلس ومعاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید از مراکز آموزش عالی استان چهار محال و بختیاری روز های 26 و 27 تیر ماه به این استان سفر می کنند.

بنابراین گزارش، در این سفر حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس و مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی این وزارت و جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جمله کوچکی نژاد، ابطحی، سلیمی، میرزاده، احمدی لاشکی و درازهی حضور دارند.

دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری، نشست با روسای دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، غیر دولتی، فنی و حرفه ای، فرهنگیان در شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیارو شهرکرد، دیدار با رییس پارک فناوری استان چهارمحال وبختیاری، نشست با روسای آموزش و پرورش استان، بازدید از اردوگاه های دانش آموزی، کانون های فرهنگی و تربیتی و پژوهش سرا های آموزش و پرورش و مراکز آموزشی این استان از جمله برنامه های این سفر دوروزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی وزارت علوم با روسای دانشگاه های چهار محال بختیاری دیدار می کند

معاون آموزشی وزارت علوم با روسای دانشگاه های چهار محال بختیاری دیدار می کند