مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:462018-07-16اجتماعي

حواشی پلمب یک مدرسه با رویکرد قرآنی در مشهد


والدین دانش آموزان مدارس قرآنی امام حسن مجتبی(ع) از عملکرد این مدرسه راضی هستند، اما اداره آموزش وپرورش ناحیه 3 مشهد اقدام به پلمب این مدارس کرده است، - هرچند مسؤولان مدرسه این اقدام را غیرقانونی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در سال 90 مؤسسه غیر انتفاعی امام حسن مجتبی(ع) با رویکرد آموزش علمی و قرآنی تأسیس شد، این موسسه پنج شعبه در مشهد دارد و بیش از 800 دانش آموز ابتدایی در کنار دروس مصوب آموزش وپرورش، قرآن حفظ می کردند و احکام و اخلاق می آموختند .

اما نزدیک به یک هفته است که با وجود رضایت اولیای دانش آموزان از عملکرد این مدرسه، ناحیه 3 آموزش وپرورش مشهد مقدس اقدام به پلمب مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در بلوار بعثت کرده است و این موضوع سبب اعتراض جمعی از اولیای این دانش آموزان شده که با حضور در اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی خواستار پاسخ گویی مسئولین آموزش وپرورش شدند.

از عملکرد مدرسه راضی هستم مریم پوررضایی مادر یکی از دانش آموزان این مدرسه با ابراز رضایت از عملکرد مسئولان مدرسه امام حسن مجتبی(ع) می گوید: مسؤولان آموزش وپرورش هیچ گونه توضیحی درباره علت تعطیلی این مدرسه به ما نداده و تنها بیان کردند که مسؤولان این مدرسه تخلفات اداری داشته اند و اکنون 250 دانش آموز این مدرسه بلاتکلیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی پلمب یک مدرسه با رویکرد قرآنی در مشهد

حواشی پلمب یک مدرسه با رویکرد قرآنی در مشهد