مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:162018-07-16سياسي

250 هزار پشت نوبتی در آستانه ورود به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی


رییس فراکسیون معلولان مجلس، ورود 250 هزار پشت نوبتی به چرخه حمایت سازمان بهزیستی را براساس قانون حمایت از معلولان لازم الاجرا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، زهرا ساعی در واکنش به انتشار خبری از سوی رییس سازمان بهزیستی مبنی بر پوشش تمام 250 هزار نفر پشت نوبتی  و ارائه وام به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر اظهار داشت: قطعاً باید تمام افراد پشت نوبتی وارد چرخه حمایت سازمان بهزیستی شوند، کما اینکه ما لایحه حمایت از معلولان را که 10 سال مسکوت باقی مانده بود در 6 ماه پایانی سال 96 در فراکسیون معلولان با سرعت بالایی مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: در این فراکسیون در طی بررسی این لایحه در چند فصل با تبصره های ویژه برای تمام وزارتخانه ها تکلیف گذاشتیم تا در جهت توانمندسازی جسمی و روحی معلولان و تحقق تمام نیازها و مطالباتی که دارند،کار کنند و در نهایت هم این لایحه در اسفندماه تصویب شده و مورد تایید شورای نگهبان هم قرار گرفت.

روند ارائه خدمات درمانی به معلولان نباید با تاخیر همراه شود رییس فراکسیون معلولان مجلس با یادآوری اینکه به عنوان رییس فراکسیون معلولان پیگیر عملیاتی شدن این قانون است، گفت: هم اکنون سازمان های حمایتی از جمله بهزیستی باید تمام بندهای این قانون را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار پشت نوبتی در آستانه ورود به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی

250 هزار پشت نوبتی در آستانه ورود به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی