مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:152018-07-16سياسي

دیدار رییس و جمعی از مسئولان هلال احمر کشور با آیت الله مکارم شیرازی


اسلام اهمیت فوق العاده ای نسبت به خدمت به مردم می دهد.

- دیدار رییس و جمعی از مسئولان هلال احمر کشور با آیت الله مکارم شیرازی آیت الله مکارم شیرازی گفت: اسلام اهمیت فوق العاده ای نسبت به خدمت به مردم می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رییس و جمعی از مسئولان هلال احمر کشور با ایشان با اشاره به آیه معروف قرآن که می فرماید اگر کسی انسانی را از مرگ نجات دهد گویا دنیایی را زنده کرده است، گفت: بر اساس روایات ظاهر آیه این است که کسی انسانی را از غرق شدن، آتش سوزی و مانند آن نجات دهد اما معنای باطنی این است که فرد، انسان ها را از ضلالت و گمراهی نجات دهد و به سوی هدایت دعوت کنند، بنابراین نجات مادی و معنوی در این آیه جمع است.

وی با بیان این که ائمه طاهرین(ع) عملا برای نجات انسان ها و حل مشکلات مردم اقدام و خدمت می کردند، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی پیشگام در این راه بودند که نشان می دهد کمک به نیازمندان جزو اساسی ترین تعلیمات اسلام است، به ویژه اگر نیازمندان افراد حادثه دیده باشند.

این مرجع تقلید شیعه ادامه داد: کمک کردن به افراد حادثه دیده که کار هلال احمر است، از نظر تعلیمات اسلامی ثواب مضاعف دارد؛ بنابراین قبل از این که هلال احمر تشکیل شود و این گونه برنامه ها وجود داشته باشد، در تعلیمات اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس و جمعی از مسئولان هلال احمر کشور با آیت الله مکارم شیرازی

دیدار رییس و جمعی از مسئولان هلال احمر کشور با آیت الله مکارم شیرازی