مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:062018-07-16سياسي

زن انقلاب اسلامی نه شرقی است، نه غربی/ ظهور فمنیسم اسلامی در برخی کشورها


یک فعال فرهنگی با تأکید براینکه زن انقلاب اسلامی نه شرقی است و نه غربی، گفت: ما به عنوان زنان انقلاب اسلامی و دختران حضرت روح الله(ره)، نباید در عرصه مجازی بازی بخوریم و باید اهداف پشت پرده غرب را برملا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سومین نشست مجازیوم با حضور بانوان فعال مجازی مشهد صبح امروز در سالن آمفی تئاتر روزنامه قدس برگزار شد.

در این نشست  فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: در مقوله زن ما از غرب طلبکاریم و باید در مقام مهاجم باشیم نه مدافع.

رقیه فاضل با اشاره به اینکه در مقوله زن و همچنین مقولات دیگر همچون فرهنگ، تربیت، سیاست و اقتصاد زمین خنثی نداریم، تصریح کرد: زمینی که ما در آن بازی می کنیم زمین جنگ است و دو جبهه حق و باطل و استضعاف و استکبار در برابر هم قرار دارند، بنابراین هر مسأله ای ذیل این جنگ تعریف می شود.

وی با بیان اینکه جریان استعمار، بسیار ظالمانه و به دنبال سلطه خویش است، اضافه کرد: جریان انقلاب اسلامی وقتی به عرصه آمد صراحتاً اعلام کرد که این سلطه را نمی پذیرد و پذیرش این استقلال برای دشمن سنگین بود.

  زن انقلاب اسلامی نه شرقی است، نه غربی این فعال فرهنگی در ادامه با تأکید براینکه زن انقلاب اسلامی نه شرقی است و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن انقلاب اسلامی نه شرقی است، نه غربی/ ظهور فمنیسم اسلامی در برخی کشورها

زن انقلاب اسلامی نه شرقی است، نه غربی/ ظهور فمنیسم اسلامی در برخی کشورها