مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 14:002018-07-16دانش

اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد ارزیابی علمی می شوند


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته اعضای هیئت علمی دارای رکود علمی این دانشگاه شناسایی شدند و به آن ها تذکر داده شده است.

- موضوع رکود علمی اعضای هیئت علمی برای دانشگاه مهم است و باید این افراد تحرک علمی پیدا کرده و فعالیت های خود را اصلاح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رهایی در جلسه شورای دانشگاه واحد ورامین-پیشوا، یکی از رویکردهای مهم معاونت آموزش را نظارت بر واحدها و مراکز آموزشی به منظور اصلاح و بهبود روند آموزشی برشمرد و گفت: سامانه نظارتی ایجاد شده کمک می کند که واحدها به طور مستمر گزارش عملکرد خود را ارسال کنند تا در معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی بررسی شود و نقاط قوت و ضعف مشخص و به واحدها به منظور اصلاحات اعلام شود که در نهایت این فرایند به ارتقای سطح کیفیت آموزش منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته اعضای هیئت علمی دارای رکود علمی این دانشگاه شناسایی شدند و به آن ها تذکر داده شده است.

موضوع رکود علمی اعضای هیئت علمی برای دانشگاه مهم است و باید این افراد تحرک علمی پیدا کرده و فعالیت های خود را اصلاح کنند.

رهایی از اجرای طرح همزمان ویژه استادان حق التدریس نیز خبر داد و افزود: هم چنان که اعضای هیئت علمی به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند، استادان حق ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد ارزیابی علمی می شوند

اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد ارزیابی علمی می شوند