مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:412018-07-16اقتصادي

آغاز تحویل سکه های با سررسید 3 ماهه از فردا


دبیرکل بانک مرکزی از آغاز تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه از فردا خبر داد و گفت: بر همین اساس 900 هزار قطعه سکه به متقاضیان تحویل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود احمدی، با تاکید بر آغاز تحویل سکه های پیش فروش 3 ماهه از فردا (26 تیر ماه سال جاری) اظهار کرد: دوره تحویل از فردا آغاز و این دوره به مدت دو ماه به طول خواهد کشید.

دبیرکل بانک مرکزی تاکید کرد که این بانک به تعهد خود برای تحویل سکه های ثبت نامی عمل خواهد کرد و تمامی کسانی که برای سکه های پیش فروش اقدام کرده بودند، به طور حتم در زمان سررسید آن، این سکه ها را به طور فیزیکی تحویل خواهند گرفت و تردیدی در این موضوع وجود ندارد، تصریح کرد: ثبت نام کنندگان می توانند از فردا به همان شعبه ای از بانک ملی که ثبت نام پیش فروش سکه را انجام داده اند مراجعه و سکه ها را تحویل بگیرند.

وی با اشاره به تحویل سکه های پیش فروش برای دوره یک ماهه توسط بانک مرکزی، اظهارداشت: حدود 10 درصد از ثبت نام کنندگان سکه های پیش فروش یک ماهه تاکنون اقدامی برای تحویل سکه ها نکرده اند.

احمدی خاطر نشان کرد:، اما هر آنچه که دارندگان سکه های پیش فروش تحویل نگرفتند، نزد بانک امانت باقی مانده و هر وقت که اراده کنند، می توانند مراجعه کرده و آن را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحویل سکه های با سررسید 3 ماهه از فردا

آغاز تحویل سکه های با سررسید 3 ماهه از فردا