مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:412018-07-16سياسي

رییس جامعه دامپزشکان ایران: بیستمین گنگره دامپزشکی ایران اول مرداد برگزار می شود


رییس جامعه دامپزشکان ایران از برگزاری بیستمین کنگره دامپزشکی ایران از اول تا سوم مرداد ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: - در این کنگره مسائل روز دامپزشکی، آنفلوانزای پرندگان و حقوق حیوانات ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس"، پیام محبی امروز در نشست خبری به برگزاری بیستمین کنگره دامپزشکی ایران اشاره کرد و گفت: در این کنگره سعی کرده ایم تا موضوعات علمی و به روز را در قالب کارگروه های آموزشی، سخنرانی و مقاله برای همکاران حوزه دامپزشکی ارائه کنیم که حقوق حیوانات، بحث واکسن آنفلوآنزای پرندگان ، ضرورت استفاده از واکسن در بیماری های مختلف و تاثیر آن از جمله اینها است.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که برگزاری کنگره دامپزشکی زمینه ای فراهم می کند، تا مشکلات به روز حوزه دامپزشکی با تعامل دوسویه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد، تا بتوانیم راهکاری برای حل مسائل پیدا کنیم.

رییس جامعه دامپزشکان ایران همچنین به این نکته اشاره کرد که در کنگره دامپزشکان 15 امتیاز بازآموزی برای افراد شرکت کننده در نظر گرفته می شود و هر فردی می تواند تا 2 مقاله ارائه کند.

معاون درمان و تشخیص سازمان دامپزشکی نیز در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد سیاست های پیشگیرانه این سازمان برای عود مجدد آنفل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جامعه دامپزشکان ایران: بیستمین گنگره دامپزشکی ایران اول مرداد برگزار می شود

رییس جامعه دامپزشکان ایران: بیستمین گنگره دامپزشکی ایران اول مرداد برگزار می شود