مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:262018-07-16سياسي

اقدامات دشمن در راستای تجزیه کشور خنثی شد/ همه نیازهای نیروهای مسلح تامین می شود


همه نیازهای نیروهای مسلح در همه حوزه ها در سطح خوب و قابل رقابت و متناسب با نیاز کشور تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح های وارد دفاع در استان لرستان بیان کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات و کارهایی را پیگیری کنیم که هم برای نیروهای مسلح مفید باشد و هم برای لرستان مفید واقع شود.

وی تأمین امنیت را مهم ترین وظیفه نیروهای مسلح دانست و افزود: اگر این وظیفه به درستی انجام شود بخش خصوصی و دولتی به راحتی سرمایه گذاری کرده و کارها را انجام می دهند که خوشبختانه در این زمینه نیروهای مسلح موفق بوده اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سایه تلاش های مجموعه مدیران و نیروهای مسلح و مردم امروز از امنیت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت در بسترهای مختلف و پراکنده ای در کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بسیار از مباحثی که امروز مدیران استانی مطرح کردند در بحث پشتیبانی و چگونگی آن است تا به مردم کمک شود.

حاتمی با بیان اینکه به جای مناطق کمتر توسعه یافته بهتر است از لفظ مناطق پرظرفیت استفاده کرد، افزود: لرستان از مناطق پرظرفیت در کشور است که ازنظر منابع انسانی و همچنین منابع خدادادی ظرفیت های خوبی دارد و با وجود زیرساخت های نسبتاً خوب همه این ها در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دشمن در راستای تجزیه کشور خنثی شد/ همه نیازهای نیروهای مسلح تامین می شود

اقدامات دشمن در راستای تجزیه کشور خنثی شد/ همه نیازهای نیروهای مسلح تامین می شود