مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:162018-07-16دانش

پذیرش دانشجویان کشورهای عضو D8 در دانشگاه بوعلی از مهرماه امسال


دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی D8 از پذیرش دانشجویان کشورهای عضو D8 در دانشگاه بوعلی خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو از مهرماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، داتو کوشاری ظهر امروز در جلسه گروه D8 تاسیس این دانشگاه در ایران و در دانشگاه بوعلی را یکی از موفقیت های این گره عنوان و اظهار کرد: هفت ماه پیش به عنوان دبیر کل این سازمان انتخاب شده و امیدوارم بتوانم اقدمات موثری برای عملیاتی شدن اهداف این گروه اقتصادی بردارم.

وی با بیان اینکه هشت کشور ترکیه، پاکستان، بنگلادش، اندونزی، مالزی، مصر، نیجریه و ایران عضو این سازمان هستند، گفت: ترکیب این اعضا و هیات از کشورهای بزرگ اسلامی است که از نظر جمعیتی یک میلیارد و 200 میلیون جمعیت را در بردارد.

دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی گروه D8 تصریح کرد: 3.

7 تریلیون دلار تولید ناخالص را دارا هستند که رقم بزرگی بوده و فرصت خوبی برای کشورهای اسلامی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه گروه اقتصادی D8 در 6 حوزه اقتصادی صنعت، کشاورزی، حمل و نقل، انرژی، توریست و بازرگانی فعالیت می کنند، اظهار کرد: تسهیل در روند کالای گمرکی و ویزا از مهمترین اهداف این سازمان است.

کوشاری اضافه کرد: بیش از 20 سال از تصویب قوانین در این سازمان همکاری می گذرد اما در عمل نتوانستیم پیشرفتی داشته باشیم و وارد مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجویان کشورهای عضو D8 در دانشگاه بوعلی از مهرماه امسال

پذیرش دانشجویان کشورهای عضو D8 در دانشگاه بوعلی از مهرماه امسال