مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 13:152018-07-16اجتماعي

زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان به صدا در آمده است


زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان از مدتها قبل به صدا درآمده است این در حالیست که اعتبار ملی اختصاص یافته به این پروژه ها محقق نشده است.

- عضو شورای شهر رشت گفت: زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان از مدتها قبل به صدا درآمده است این در حالیست که اعتبار ملی اختصاص یافته به این پروژه ها محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه شیرزاد در پنجاهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با تاکید بر لزوم اجرای لایروبی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت در فصل تابستان، گفت: مشکل آلودگی رودخانه های رشت طی چند دهه اخیر بارها مطرح شده و با سرازیری فاضلاب های صنعتی و خانگی به داخل دو رودخانه رشت این آلودگی روز به روز در حال افزایش است .

وی با بیان اینکه شهرداری رشت طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه رودخانه ها انجام داده است افزود: علیرغم تمامی تلاش های انجام شده تاکنون در حوزه رفع مشکل رودخانه های رشت اقدام اساسی انجام نشده و بوی نامطبوع ناشی از آلو عضو شورای شهر رشت گفت: زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان از مدتها قبل به صدا درآمده است این در حالیست که اعتبار ملی اختصاص یافته به این پروژه ها محقق نشده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان به صدا در آمده است

زنگ بحران رودخانه های رشت و زباله های سراوان به صدا در آمده است