مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:352018-07-16بين الملل

ملادینوف: تک تیراندازهای اسراییل دست از کودک کُشی بردارند


طرحی که هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه برای نجات نوار غزه تدوین کرده جهت اجرای فوری آماده بوده و متمرکز بر احیای چهار بخش برای ممانعت از وقوع جنگ است اما جایگزین آنروا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع فلسطینی موثق در گفت وگو با روزنامه فرامنطقه ای الحیاه جزییات این طرح را که از حمایت سیاسی و مالی تشکیلات خودگردان فلسطین، مصر، اسراییل، آمریکا و برخی طرف های دیگر برخوردار بوده و جنبش حماس به شرط عدم پرداخت هیچ گونه هزینه سیاسی با آن موافقت کرده، افشا کردند.

به گفته این منابع، طرح ارائه شده از سوی نیکولای ملادینوف، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه برای نجات نوار غزه متمرکز بر بهبود شرایط در این منطقه و تلاش برای احیای چهار بخش ایجاد فرصت های شغلی برای مبارزه با بیکاری گسترده در این منطقه، برق، آب و بهداشت است.

منابع یاد شده در ادامه گفتند، ملادینوف برای اجرای طرحش حدود 650 میلیون دلار جمع آوری کرده و احتمالا مبالغ جمع آوری شده برای آن به حدود یک میلیارد دلار نیز می رسد، این طرح جهت اجرای فوری آماده است تا به این ترتیب اولین گام برای ایجاد فرصت های شغلی برای بیکاران طبق معادله پول در برابر کار برداشته شده و ده ها میلیون دلار به بازار غزه که با فروپاشی اقتصادی و عدم نقدینگی مواجه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملادینوف: تک تیراندازهای اسراییل دست از کودک کُشی بردارند

ملادینوف: تک تیراندازهای اسراییل دست از کودک کُشی بردارند