مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:302018-07-16سياسي

در پاسداری از حقوق ملت و حمایت از فضای انتقادی دانشجویی وارد عمل شوید


125 تن از اساتید دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به حسن روحانی خواستار ورود وی به موضوع بازداشت و احکام صادره برای دانشجویان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح زیر است: در ماه های اخیر به ویژه پس از اعتراضات دی ماه، عده ای از دانشجویان سراسر کشور را نهادهای امنیتی کشور بازداشت کرده اند.

این بازداشت ها و اخبار احکام قضایی سنگین علیه دانشجویان، ما را بر آن داشت تا نکاتی را به شما به عنوان رییس جمهور و رییس شورای امنیت ملی یادآور شویم؛ همان نکاتی که شما در سخنرانی هایتان، در سالهای گذشته در دانشگاه، در جمع دانشجویان و در رقابت های انتخاباتی به کرات بیان کرده اید؛ سخنانی که بسیاری از همکاران ما را نیز به حمایت از جنابعالی برانگیخت.

به نظر می رسد که عمده دانشجویان بازداشت شده افرادی هستند که پیش از این در فعالیتهای قانونی شرکت داشته اند و احیاناً نسبت به عملکرد دولت شما، در حوزه دانشگاه نیز، انتقاداتی مطرح کرده اند.

این امر شائبه آن را به وجود آورده است که عده ای در تلاش اند تا صدای منتقدان دانشگاهی را خاموش کنند؛ امری که بی شک به زیان آینده کشور است.

لذا ما اساتید دانشگاه های کشور بار دیگر اعلام می داریم که فضای دانشگاه را امن می خواهیم، نه امنیتی و خواهان آنیم که به وظایف و وعده های خود در پاسداری از حقوق ملت و حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پاسداری از حقوق ملت و حمایت از فضای انتقادی دانشجویی وارد عمل شوید

در پاسداری از حقوق ملت و حمایت از فضای انتقادی دانشجویی وارد عمل شوید