مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 12:212018-07-16سياسي

رأی مثبت پارلمان مصر به فروش تابعیت به خارجی ها


مجلس نمایندگان مصر با لایحه فروش تابعیت به اتباع خارجی مقیم مصر به مبلغ هفت میلیون پوند (مصری) موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس نمایندگان مصر در جلسه روز یکشنبه (دیروز) که به ریاست علی عبدالعال برگزار شد، به لایحه دولت در خصوص اعطای تابعیت مصری به اتباع خارجی مقیم مصر در ازای دریافت ودیعه مالی به مبلغ هفت میلیون پوند رأی داد.

این لایحه بر تعدیل برخی بندهای قانون شماره 89 مربوط به سال 1960 در خصوص ورود اتباع خارجی به مصر و اقامت و خروج از آن و نیز قانون شماره 26 مربوط به سال 1975 درباره تابعیت مصری تأکید دارد و به موجب آن تمامی کسانی که با ارائه ودیعه به مدت پنج سال در مصر اقامت دارند حق درخواست تابعیت مصری را دارند.

به نوشته روزنامه المصری الیوم" ، علی عبدالعال رییس پارلمان در این باره با اشاره به اینکه همه کشورهای جهان برای افراد مقیم این کشور تابعیت اعطا می کنند، تأکید کرد که ملیت مصر برای ما ارزشمند است لذا ما شروطی را برای اعطای تابعیت قرار داده ایم.

محمد السویدی رییس ائتلاف حمایت از مصر نیز ضمن حمایت از این لایحه آن را بخشی از طرح های مربوط به فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در مصر برشمرد و گفت که اعطای تابعیت به معنای آن است که مصر برای سرمایه گذاری امن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی مثبت پارلمان مصر به فروش تابعیت به خارجی ها

رأی مثبت پارلمان مصر به فروش تابعیت به خارجی ها