مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:352018-07-16اجتماعي

ازدواج دختران به یک بحران تبدیل شده است


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس اعتقاد دارد که ازدواج دختران و حفظ بنیان خانواده به بحران اجتماعی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیده معصومه دستغیب دوشنبه 25 تیر در نشست تخصصی ارتقاء سطح تاب آوری اجتماعی زنان و نقش آنان در مشارکت اجتماعی، با تصریح اینکه جامعه با عدم تعادل رو به رو است، نمی توان بر نیازهای جامعه تمرکز کرد، خاطرنشان کرد: امروز ازدواج دختران و حفظ و نگهداشت بنیان خانواده به یک بحران در جامعه تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در مقطعی از زمان به سر می ریم که در هر لحظه اطلاعات وسیعی در اختیار افراد قرار داده می شود که مسائلی از جمله عفاف و حجاب به عنوان یک فریضه دینی در میان آنها مغفول مانده که باید علمی تر و جدی تر به آن پرداخته شود.

او با طرح سوالی مبنی براینکه یا شایسته نیست بر روی این مسئله که به موضوعی حساس برای آقایان تبدیل شده سرمایه گذاری کرد؟ افزود: متاسفانه با نوع رفتارها و عملکردها بسیاری از مسائل دینی در جامعه زیر سوال رفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با بیان اینکه جای قدردانی از زنانی دارد که در هوای گرم و در زمان اداره مسئولیت پوشش خود را حفظ می کنند، گفت: معتقدم که در طول سال باید به حوزه زنان کمک شود تا با نشست های تخصصی موضوع عفاف و حجاب بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج دختران به یک بحران تبدیل شده است

ازدواج دختران به یک بحران تبدیل شده است