موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:352018-07-16فرهنگي

دو ستاره فرانسوی در فیلم جدید برنده نخل طلا


«هیروکازو کورییدا» کارگردان ژاپنی جدیدترین فیلمش را با حضور دو بازیگر نامدار فرانسوی و در کشور فرانسه مقابل دوربین می برد.

- هیروکازو کورییدا کارگردان ژاپنی جدیدترین فیلمش را با حضور دو بازیگر نامدار فرانسوی و در کشور فرانسه مقابل دوربین می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان ژاپنی که اخیرا با فیلم دزدان فروشگاه نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن را کسب کرده در فیلم جدیدش با نام حقیقت که در کشور فرانسه ساخته می شود از نقش آفرینی ژولیت بینوش و کاترین دنو بهره خواهد برد.

اتان هاوک و لودوین سنیه دو بازیگر دیگر فیلم حقیقت هستند که اکتبر و نوامبر امسال در فرانسه مقابل دوربین می رود.

این فیلم با همکاری کمپانی فرانسوی 3B و کمپانی Bunbuku متعلق به خود کوورییدا ساخته می شود و مسئولیت توزیع بین المللی آن نیز بر عهده کمپانی Wild Bunch است.

داستان فیلم درباره زوجی با بازی ژولیت بینوش و اتان هاوک است که از آمریکا به کشورشان فرانسه بازمی گردند.

مادر بینوش با بازی کاترین دنو که یک بازیگر شناخته شده است کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرده است اما با دیدار مجدد این زوج و مادر حقایقی برملا می شود.

فیلمنامه این فیلم بر اساس نمایشنامه ای نوشته شده که هیروکازو کورییدا 15 سال پیش آن را نوشت اما هرگز به مرحله تولید و یا اجرا روی صحنه نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ستاره فرانسوی در فیلم جدید برنده نخل طلا

دو ستاره فرانسوی در فیلم جدید برنده نخل طلا