مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 11:352018-07-16بين الملل

انصارالله یمن پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز عربی را در جازان ناکام گذاشت


ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی نیروهای ائتلاف عربی در جازان را ناکام گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المسیره اعلام کرد که انصارالله یمن موفق به ناکام گذاشتن پیشروی نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در جازان واقع در جنوب غربی یمن شدند و همچنین موفق به کشتن چند تن از این نیروها از جمله یک سروان شدند.

در همین راستا، یک منبع امنیتی در وزارت دفاع وابسته به انصارالله در گفت وگو با اسپوتنیک اظهار کرد که سه تن از نیروهای ائتلاف عربی در پی کمین نیروهای انصارالله در منطقه "قنبوره" در جازان کشته شدند.

این منبع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با شلیک خمپاره و موشک های کاتیوشا یک تجمع نظامیان ارتش عربستان در جازان و یک تجمع نیروهای عبد ربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی یمن در نزدیکی گذرگاه مرزی و بین المللی "علب" در"عسیر" را هدف قرار دادند.

دفاع مدنی عربستان نیز ادعا کرد که در پی اصابت ترکش خمپاره شلیک شده توسط نیروهای انصارالله به جازان، سه عربستانی زخمی شدند که حال دو تن از آنها وخیم است و یکی از آن ها کودک 10 ساله است.

در مقابل نیروهای عبد ربه منصور هادی نیز ادعا کردند که در پی درگیری با انصارالله کنترل چند منطقه در استان "حجه" واقع در شمال غربی یمن را به دست گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز عربی را در جازان ناکام گذاشت

انصارالله یمن پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز عربی را در جازان ناکام گذاشت