مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:252018-07-16سياسي

مشاوران "تئاترنصر" در راه میراث فرهنگی


«مشاوران فنی مرمت تئاتر نصر، درخواست جلسه با معاونت میراث فرهنگی را داشته تا طرح هایشان را برای نجات این بنای تاریخی ارائه دهند.

» - مشاوران فنی مرمت تئاتر نصر، درخواست جلسه با معاونت میراث فرهنگی را داشته تا طرح هایشان را برای نجات این بنای تاریخی ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی مسئولان سازمان زیباسازی و شورای شهر تهران خبر از برداشتن قدم جدیدی برای احیای تئاتر نصر در خیابان لاله زار تهران می دهند که به نظر می رسد هنوز میراث فرهنگی استان تهران، هیچ چیز از این اقدامات جدید نمی داند.

تئاتر نصر یکی از اولین تئاترهای تهران است که در دوران مختلف در تملک ارگان های مختلفی بوده و در نهایت شهرداری تهران آن را به قیمت هفت میلیارد تومان تملک و در دی ماه 96 نیز آن را برای مرمت و احیاء به سازمان زیباسازی تحویل داد.

تا این که سرانجام بعد از حدود 40 سال، بار دیگر توجه ها به سوی این بنای تاریخی جلب شده و قدم ها برای ساماندهی تئاتر نصر برداشته می شود.

بنای تاریخی فرهنگی به نظر می رسد دست کم خوش شانس تر از دیگر سالن های تئاتر، سینما و هتل های لاله زار است و تا امروز فکرهای فرهنگی زیادی برای سرپا نگه داشتن آن کرده اند.

به اندازه ای که از حدود 12 روز قبل علی اعطا، رییس کمیته معماری شهر تهران از انتشار فراخوانی از سوی سازمان زیباسازی خبر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران "تئاترنصر" در راه میراث فرهنگی

مشاوران "تئاترنصر" در راه میراث فرهنگی