مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 10:152018-07-16سياسي

چه کسانی برابر فرمان روحانی مقاومت می کنند؟


فرمان رییس جمهور برای پیگیری و مجازات کسانی که با اقدام به ثبت سفارش غیرقانونی مبادرت به واردات بیش از شش هزار دستگاه خودروی لوکس و گران قیمت کرده اند، - می تواند نقطه شروع مبارزه عملی با فساد مالی و اداری باشد؛ مشروط بر آنکه ساختار متصلب و پنهان اداری، برای اجرای این فرمان واقعا شجاعانه، عملی و بدون ملاحظه روابط شبکه های منافع اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامهه سرمقاله خود نوشت: این شرط، شرط بزرگ و دشواری است که باید بسیار به آن توجه شود.

از نظر اصول اداری و سازمانی، اساسا نیازی به ورود رییس جمهور به این مسئله نبود؛ اما ظواهر امر نشان می دهد ترکیبی از کاهلی، مقاومت و تلاش به پنهان کاری سازمان های اداری ذی ربط در پرونده ثبت سفارش غیرقانونی خودرو های لوکس و گران قیمت، رییس جمهور را مجبور کرده است شخصا و رأسا وارد شود و به صدور دستور پیگیری به وزارتخانه ها اقدام کند.

وقتی در یک دستگاه اداری تخلف اداری یا جرمی رخ می دهد، این وظیفه همان دستگاه است که پیگیری های لازم را انجام دهد و در صورت نیاز، به مراجع قانونی ذی ربط شکایت کند تا رییس جمهور مجبور نشود مستقیما وارد کارزار شود.

از چند هفته پیش که خبر ثبت سفارش غیرقانونی بیش از شش هزار خودروی لوکس و گران قیمت در رسانه ها پیچید، تلاش زیادی شد که این موضوع مکتوم بماند؛ اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی برابر فرمان روحانی مقاومت می کنند؟

چه کسانی برابر فرمان روحانی مقاومت می کنند؟