مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:502018-07-16اقتصادي

نمی خواهیم بیکار، بیکار بدهکار شود


رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی در تشریح طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است که صرفا با دادن تسهیلات، فرد بیکار به بیکار بدهکار تبدیل نشود بلکه با برنامه های زیرساختی برای او اشتغال پایدار ایجاد شود.

- رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی در تشریح طرح مشاغل خانگی: نمی خواهیم بیکار، بیکار بدهکار شود رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی در تشریح طرح الگوی نوین مشاغل خانگی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح این است که صرفا با دادن تسهیلات، فرد بیکار به بیکار بدهکار تبدیل نشود بلکه با برنامه های زیرساختی برای او اشتغال پایدار ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رضا مرآتی، در نشست با رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی با اعلام آمادگی برای فراهم کردن زمینه به منظور استفاده شهروندان از خدمات این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی خط و مشی را ترسیم کند، ما فضا را برای اجرا فراهم می کنیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در کشور عملکرد موثری دارد، افزود: باید شهرستانها نیز از خدمات این نهاد بهره مند شوند و چالش هایی از جمله کمبود فضا و امکانات و نیرو، موجب محرومیت نشود.

فرماندار شیروان با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های هدایتی به فارغ التحصیلان دانشگاهی و کمک به ایده پروری به آنها از جهاددانشگاهی خواست برای هدایت این افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهیم بیکار، بیکار بدهکار شود

نمی خواهیم بیکار، بیکار بدهکار شود