مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:502018-07-16سياسي

اینجا، برای عبور از تحریم بن بست نیست


جنگ اقتصادی یک واقعیت است و چه به خواهیم و چه نخواهیم، چه ببینیم و چه نبینیم جریان دارد و مواجهه فعالانه با تحریم های اقتصادی با باور این موضوع که ایران در بن بست نیست، - ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام معظم رهبری بارها بر این واقعیت تأکید کردند که نظام اسلامی با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبروست و مهمترین ابزاری که دشمن در این جنگ استفاده کرده، تحریم های اقتصادی است.

این جنگ هنوز هم جریان دارد و تحریم های اقتصادی هنوز فعال، دشمن با استفاده از این ابزار می خواهد دو راهی باطلی را پیش روی نخبگان، مسئولان و مردم ایران باز و خود با سوء استفاده از شرایط نابسامان سودجوی کند.

بنا به نظر کارشناسان و صاحب نظران علم اقتصاد، مواجهه فعالانه با تحریم های اقتصادی نیازمند فعال شدن در دو سطح راهبردی و نهادسازی بوده که مستلزم همراهی بیشتر مردم با مسئولان و دست اندرکاران است.

تکیه بر اصل وحدت و تقویت درون زا راه عبور از تحریم ها محمود زمانی قمی استاندار یزد با اشاره به ضرورت تدوین رفتار اقتصادی مناسب برای مقابله با تحریم ها، اظهار کرد: برای غلبه بر وجود برخی ناملایمات و تمام عناصری که دست به دست هم داده و صنعتگران ما را برای ادامه فعالیت موثر آزرده خاطر کرده است، راهی جز مودت، امید، رفاقت، تلاش و بردباری وجود ندارد و با تکیه بر این اصول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا، برای عبور از تحریم بن بست نیست

اینجا، برای عبور از تحریم بن بست نیست