مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:302018-07-16اجتماعي

وزش باد نسبتا شدید در تهران


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد نسبتا شدید در تهران طی امروز (25 تیرماه) از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خبر داد.

- حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای امروز (25 تیر) نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی است، اظهار کرد: برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی 5 تا 8 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (25 تیر) وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (26 تیر) برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می شود، گفت: بر این اساس انتظار می رود همراه با وزش باد در برخی ساعات فردا بر غلظت ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

به گفته شهبازی همچنین دمای هوای پایتخت تا روز آینده کاهش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 78 در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد نسبتا شدید در تهران

وزش باد نسبتا شدید در تهران