مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 09:102018-07-16حوادث

راز جسد سوخته دختر جوان در فردیس برملا شد


رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به کشف جسد سوخته دختر جوانی در شهرستان فردیس، گفت: خواستگار کینه توز اقرار کرد که در پی اختلافات، جسد نامزد خود را پس از قتل، - به آتش کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: در پی اطلاع خانواده دختر جوانی به نام مریم فرجی مبنی بر اینکه دخترشان از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد، دختر مفقود شده همان روز با یک دستگاه خودرو از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و تیمی مجرب از کارآگاهان تحقیقات تخصصی و فنی خود را در این رابطه آغاز کردند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات، جسد دختر جوان در اطراف شهرستان فردیس کشف و تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد.

براساس سرنخ های موجود و نیز تحقیقات محلی، کارآگاهان به فردی که خواستگار دختر جوان بود؛ مظنون شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ صفایی تصریح کرد: متهم به قتل در ابتدا منکر حقایق شد اما در مقابل ادله و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و اقرار کرد به علت اختلافات با مقتول، مریم را به قتل رسانده و پس از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز جسد سوخته دختر جوان در فردیس برملا شد

راز جسد سوخته دختر جوان در فردیس برملا شد