مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:452018-07-16حوادث

6 مصدوم در حاثه واژگونی خودرو در در جاده بندرعباس- حاجی آباد


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هرمزگان از مصدوم شدن 6 نفر در پی حادثه واژگونی خودرو پژو پارس در جاده بندرعباس- حاجی آباد، گهکم نرسیده به روستای آب نما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسن اسدی در این خصوص افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 بندرعباس و ارائه گزارش مبنی بر، مصدومیت 6 نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 جاده ای قطب آباد و آمبولانس اورژانس 115 جاده ای گنو به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به زیاد بودن تعداد مصدومین و شدت تصادف با واحد امداد و نجات هلال احمر جهت حضور در محل حادثه هماهنگ شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: آمبولانس اعزامی اورژانس در کمتر از 6 دقیقه به محل حادثه رسیده و سریعاً اقدامات اولیه درمانی از قبیل: حمایت تنفسی، پانسمان و کنترل خونریزی، برقراری یک لاین وریدی مطمئن را برای مصدومین انجام شد.

اسدی اضافه کرد: با توجه وخامت حال مصدومین و طولانی بودن مسیر، سریعاً بالگرد اورژانس هوایی جهت انتقال مصدومین از سر صحنه فعال شده و همراه با تجهیزات کامل پزشکی، به منظور انتقال مصدومین عازم محل شدند.

وی با اشاره 6 مصدوم به بیمارستان شهید محمدی انتقال داده شدند، اضافه کرد: از این تعداد سه نفر به دلیل شدت جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم در حاثه واژگونی خودرو در در جاده بندرعباس- حاجی آباد

6 مصدوم در حاثه واژگونی خودرو در در جاده بندرعباس- حاجی آباد