مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:362018-07-16اقتصادي

تعمیرگاه ها پول خواب خودرو را به مردم بدهند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر خودرویی بیش از حد استاندارد در تعمیرگاه بماند، کارخانه موظف است پول خواب خودرو را به مشتری پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت صنعت، سیدمحمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان بر حوزه خودرو و عرضه محصولات کارخانه ها به بازار گفت: ما قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو مصوب سال 1385 داریم؛ اما در سال 1391 آیین نامه ای نه چندان خوب در این زمینه ابلاغ شد که به دنبال آن در سال 1395 نیز دولت قانون اصلاح شده را ابلاغ کرد که در آن تمام حقوق مصرف کننده در حوزه خودرو دیده شده است.

وی تصریح کرد: براساس این قانون مصوب اگر خریدار از سیستم هایی نظیر جعبه دنده، گیربکس و .

نارضایتی داشته باشد بعد از دو بار مراجعه و در صورت تعمیر نشدن و رفع نشدن معایب خودرو می تواند خودروی خود را به کارخانه داده و تعویض کند که در این زمینه در سال های اخیر اقداماتی نیز انجام شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تلاش خودروسازان برای ارتقای کیفی خودروی تولید شده و توجه به گارانتی ها و حفظ قانون حمایت از مصرف کننده را یادآور شد و گفت: قرار است در این قانون اگر خودرویی بیش از حد استاندارد در تعمیرگاه بماند کارخانه موظف است پول خواب خودرو را نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرگاه ها پول خواب خودرو را به مردم بدهند

تعمیرگاه ها پول خواب خودرو را به مردم بدهند