مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 08:002018-07-16بين الملل

تحریم های یک جانبه فاقد مشروعیت جهانی، ایران را در تنگنا قرار نمی دهد


اکنون دولتی در آمریکا بر سر کار است که به چندجانبه گرایی اعتقادی ندارد و با متحدان سنتی خود وارد کشمش شده و جنگ تجاری وسیعی هم با چینی ها راه انداخته است.

- تحریم های یک جانبه فاقد مشروعیت جهانی، ایران را در تنگنا قرار نمی دهد یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: اکنون دولتی در آمریکا بر سر کار است که به چندجانبه گرایی اعتقادی ندارد و با متحدان سنتی خود وارد کشمش شده و جنگ تجاری وسیعی هم با چینی ها راه انداخته است.

در این شرایط بعید به نظر می رسد که آمریکا چندان مایل باشد معافیت هایی را برای روابط با ایران در نظر گیرد.

امیر علی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که اروپایی ها قول دادند بدون حضور آمریکا در برجام از این توافق جمعی دفاع کرده و منافع اقتصادی ایران را تامین کنند و اجازه ندهند که ایران از منافع اقتصادی بی بهره شود، گفت: بسته پیشنهادی هم که اروپا ارائه کرد هنوز جزییات آن منتشر نشده و بر اساس اظهارات مقامات رسمی کشور خیلی امیدوارکننده نیست و تمام انتظارات ایران را پوشش نمی دهد.

وی تصریح کرد: اکنون دو فرض مطرح می شود یکی اینکه ممکن است ابراز نارضایتی ایران بخشی از تکنیک مذاکراتی باشد برای اینکه طرف مقابل را ترغیب و تشویق کند تا به شکل بهتری مطالبات ایران را تامین کند، در واقع از دیدگاه خوش بینانه می تواند یک مانور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های یک جانبه فاقد مشروعیت جهانی، ایران را در تنگنا قرار نمی دهد

تحریم های یک جانبه فاقد مشروعیت جهانی، ایران را در تنگنا قرار نمی دهد