مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 04:562018-07-16بين الملل

علی محقق چرا صهیونیست ها غزه را تهدید می کنند؟


غزه یک بار دیگر اسراییل را عصبی کرد.

مجموعه جدید فعالیت هایی که از سوی غزه علیه صهیونیست ها رخ داده است سبب شده تا مقامات صهیونیستی با شدیدترین الفاظ نسبت به غزه سخن بگویند.

- غزه یک بار دیگر اسراییل را عصبی کرد.

مجموعه جدید فعالیت هایی که از سوی غزه علیه صهیونیست ها رخ داده است سبب شده تا مقامات صهیونیستی با شدیدترین الفاظ نسبت به غزه سخن بگویند، موضوعی که با تظاهرات در سالگرد روز زمین شروع شد، با بحران جابجایی سفارت آمریکا به قدس متشنج شد، با بادبادک های آتشین شدت گرفت و حالا با حملات راکتی به شهرک های صهیونیستی اوج یافته است.

مقامات صهیونیستی از ابراز عصبانیت خود در این زمینه هیچ ابایی ندارند و به صراحت غزه را تهدید به حملاتی شبیه به حملات سال 2014 (جنگ 51 روزه) کرده اند.

برای مثال آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سلسله توییت هایی در صفحه خود، با بیان اینکه تظاهرات 2018 غزه از تظاهرات 2014 خطرناک تر خواهد بود، این منطقه را به جنگی شدیدتر از جنگ سال 2014 تهدید کرد.

ادرعی نوشت است ادامه یافتن اقدامات حماس موجب تکرار عملیات صخره ی سخت نامی که صهیونیست ها بر جنگ سال 2014 علیه نوار غزه داده بودند، خواهد شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییت خود تصاویری از جنگ های 2008، 2012 و 2014 را قرار داد و با حالت استفهامی نوشت: 2018؟ پیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی محقق چرا صهیونیست ها غزه را تهدید می کنند؟

علی محقق چرا صهیونیست ها غزه را تهدید می کنند؟