مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 04:262018-07-16سياسي

مصطفی غنی زاده پوتین، محور مقاومت و جنوب سوریه


در شرایط فعلی و چشم انداز آینده بحران سوریه، تصور بیرون رفتن اسد از جمع طرف های محور مقاومت، فرضی اشتباه، غیر واقع بینانه و ساده لوحانه است که بسیار بعید و غیر ممکن به نظر می رسد.

- تحولات چند روز اخیر در جنوب سوریه و رایزنی های دیپلماتیک در بین کشورهای دخیل در موضوع سوریه نشان از اهمیت برهه کنونی در اتفاقات جنگ این کشور دارد.

علی اکبر ولایتی به عنوان نماینده رهبر انقلاب و رییس جمهور به روسیه سفر و از جمله اهدافی که برای این سفر بیان کرده، رساندن پیامی از ایران به ولادیمیر پوتین و برگزاری نشست هایی در خصوص آن است.

صرف سفر ولایتی به روسیه دارای اهمیتی بسیار است، چه رسد به این که این سفر چند روز قبل از سفر دونالد ترامپ به هلسینکی و دیدار با پوتین و همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه انجام گرفته باشد.

هدف از سفر نتانیاهو به روسیه که تقریبا مشخص است ، عبارت است از تلاش برای متقاعد کردن روسیه به خروج نیروهای ایران از سوریه .

واقعیت این است که نگرانی و گمانه زنی ها درباره معامله بین روسیه و اسراییل برای خروج نیروهای محور مقاومت از جنوب سوریه، در چند روز اخیر توسط رسانه های داخلی و خارجی چند بار تکرار شده بود اما رییس جمهور روسیه با رد ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره علت سفرش به مسکو، تلویحا گفت که نتانیاهو بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی غنی زاده پوتین، محور مقاومت و جنوب سوریه

مصطفی غنی زاده پوتین، محور مقاومت و جنوب سوریه