مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 03:052018-07-15ورزشي

سوءاستفاده برخی چهره ها از اعتماد مردم در مدارس فوتبال!


در حالی که بسیاری از چهره های نامدار فوتبال با استفاده از شهرت خود اقدام به گرفتن مجوز و تاسیس مدارس فوتبال می کنند و بسیاری از خانواده ها نیز به اعتبار حضور آنها فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام می کنند، - اما هیچ اثری از حضور این چهره ها در تمرینات نیست.

دکتر غلامرضا جهانی با بیان این که هیچ نظارتی برعملکرد مدارس فوتبال نیست، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و استقبال خانواده ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال، متاسفانه بسیاری از مربیان سرشناس و نامدار در فوتبال با گرفتن مجوز از هیات های فوتبال استان های خود اقدام به راه اندازی مدارس فوتبال می کنند بدون این که نظارتی روی عملکرد آنها باشد.

وی گفت: هر چند مجوز مدارس فوتبال به نام این مربیان سرشناس و نامی فوتبال صادر می شود، اما در عمل هیچ حضور فیزیکی در زمین چمن برای آموزش نوآموزان فوتبال ندارند و کسانی کار آموزش فوتبال پایه را انجام می دهند که حتی سابقه مربیگری در فوتبال ندارند.

این مدرس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد: عدم نظارت بر عملکرد مدارس فوتبال استان ها بعضی وقتها سبب می شود تا تمریناتی برای نوآموزان فوتبال طراحی شود که متناسب با گروههای سنی نیست و حتی سلامت آنها را به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده برخی چهره ها از اعتماد مردم در مدارس فوتبال!

سوءاستفاده برخی چهره ها از اعتماد مردم در مدارس فوتبال!