مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 تیر 1397 ساعت 00:212018-07-15اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 تیر


یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی دستگیر شد و زمان در جوان جاه 100 سال عقب است؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار ح.

ه به دلیل بدهی 1000 میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می برد.

به زودی جزییات کشف فساد در واردات خودرو را به مردم می گویم" وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی از جزییات کشف فساد در واردات خودرو با مردم سخن می گوید.

کشف روستایی در محروم ترین نقطه کشور/ زمان در جوان جاه 100 سال عقب است" روستای جوان جاه در 60 کیلومتری بخش بنت بلوچستان با راهی بسیار صعب العبور از حداقل امکانات نیز برخوردار نیست.

در این روستا تا به حال انتخابات برگزار نشده و هیچ مسؤولی به خود ندیده است.

افزایش چشمگیر مصرف بنزین از سال 92/ مصرف بنزین امسال به 90 میلیون لیتر در روز می رسد+نمودار" براساس بررسی های صورت گرفته بی توجهی دولت موجب رشد مصرف بنزین از سال 92 تاکنون شده است که این روند نشان می دهد مصرف بنزین در سال 1400 از رقم 100 میلیون لیتر نیز عبور خواهد کرد.

منتظر گزارش وزارت صنعت درخصوص واردات خودروهای لوکس هستیم/ برخی وزارتخانه ها با سلطان سکه همکاری می کردند" سخنگوی قوه قضاییه گفت: ما منتظر هستیم تا از ناحیه وزارت صنعت یا سایر دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 تیر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 تیر