مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 23:052018-07-15اقتصادي

از واردات غیرمجاز سایر کالاها غافل نشویم


رییس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: دستورات رییس جمهوری به سه وزارتخانه برای برخورد با متخلفان پرونده واردات غیرمجاز خودرو اقدام خوب و به جایی بود که از رییس جمهوری متشکریم.

- البته این پرونده به ما یادآوری می کند که از احتمال واردات غیرمجاز سایر کالاها غافل نشویم.

فرهاد احتشام زاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه دستورات اخیر رییس جمهوری به ابهامات و تعلل های چند ماهه در پرونده واردات غیرمجاز چند هزار دستگاه خودرو پایان داد.

وی ادامه داد: موضوع واردات غیر مجاز چند هزار دستگاه خودرو در زمان ممنوع بودن واردات، هشداری به ما و سیاست گذاران اقتصادی کشور است که از احتمال واردات غیرمجاز سایر کالاها در زمان ممنوعیت واردات، غافل نشوند.

رییس انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: همیشه گفته می شد که خودرو به دلیل فرایند خاص و کاملا دولتی شماره گذاری آن، تنها کالایی است که امکان قاچاق و واردات غیرمجاز آن وجود ندارد اما در عمل شاهد بودیم که برای چنین کالایی در زمان ممنوعیت واردات، این اتفاق افتاد.

وی افزود: بنابراین این تجربه به ما هشدار می دهد که ممکن است در سایر کالاهایی که همچون خودرو قاچاق و واردات غیرمجاز آن سخت نیست هم، موضوع واردات غیرمجاز در زمان ممنوعیت واردات، اتفاق افتاده باشد و یا در آینده اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واردات غیرمجاز سایر کالاها غافل نشویم

از واردات غیرمجاز سایر کالاها غافل نشویم