مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:562018-07-15دانش

دانشجویان مقطع کارشناسی در اولویت طرح مهارت افزایی هستند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: برگزاری دوره های مهارت افزایی در مرحله نخست فقط در دوره کارشناسی صورت می گیرد و در این مرحله، - دوره های دیگر تحصیلی در اولویت ما نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محمدرضا آهنچیان گفت: برگزاری دوره های مهارت افزایی در مرحله نخست فقط در دوره کارشناسی صورت می گیرد و در این مرحله، دوره های دیگر تحصیلی در اولویت ما نیستند.

وی درباره برگزاری دوره های مهارت افزایی دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد گفت: در حال حاضر دوره مهارت افزایی در دوره کارشناسی تعریف شده است.

در سال های گذشته، تمرکز توسعه دوره های تحصیلی بیشتر شامل تحصیلات تکمیلی شد و به کیفیت دوره کارشناسی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، از این رو طرح مهارت افزایی و ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان کارشناسی در اولویت قرار گرفت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اگر دانشجویان دوره کارشناسی بتوانند مهارت های لازم در زمینه کار و حضور در فضای کسب و کار را پیدا کنند، پس از پایان تحصیل، برای ورود به بازار کار آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری خواهند شدوی ادامه داد: اگر از هر 10 دانشجوی دوره کارشناسی بپرسید که بعد از پایان دوره می خواهند وارد بازار کار شوند یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مقطع کارشناسی در اولویت طرح مهارت افزایی هستند

دانشجویان مقطع کارشناسی در اولویت طرح مهارت افزایی هستند