مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 تیر 1397 ساعت 14:362018-07-15سياسي

ایجاد شور زندگی در بین روستاییان با مدیریت جامع در حوضه آبخیز


معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: مدیریت حوضه آبخیز با رویکرد عام المنعفه بودن و ایجاد شور زندگی در بین روستاییان یکی از خروجی های مدنظردر پروژه بین المللی توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در بالادست حوضه کارون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر حیدری پوری ظهر امروز در اولین جلسه کمیته هماهنگی مشترک JCC  با هدف تشریح برنامه کاری پروژه بین المللی توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در بالادست حوضه کارون، با تأکید بر اجرای این پروژه مبتنی بر مشارکت و ایجاد ظرفیت در حوضه آبخیز کارون، گفت: لازم است جهت اجرای هرچه بهتر این پروژه کمیته راهبردی توسعه ظرفیت تشکیل و بر تعداد جلسات هماهنگی که از قبل مشخص شده بود، افزوده شود.

وی  ادامه داد: در تدوین سند راهبردی توسعه این پروژه، برای هرسال یک برنامه آموزشی پیش بینی شده بود و همچنین برای سال اول اجرای پروژه هیچ برنامه آموزشی در نظر گرفته نشده بود، بنابراین لازم است به مسئله آموزش توجه ویژه ای صورت بگیرد.

معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان شرایط و ضوابط بازدید و عزیمت تیم ژاپنی پروژه بین المللی توسعه ظرفیت مدیریت مشارکتی جنگل و مرتع در بالادست حوضه کارون به استان های حوضه آبخیز کارون، تصریح کرد: بایستی درخواست بازدید به صورت کتبی به مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شور زندگی در بین روستاییان با مدیریت جامع در حوضه آبخیز

ایجاد شور زندگی در بین روستاییان با مدیریت جامع در حوضه آبخیز